در اینجا ما متداول ترین سوالات را جمع آوری کرده ایم. لطفا قبل از تماس با پشتیبانی آنها را بخوانید.
اطلاعات حمل و نقل
چه روش های حمل و نقل موجود است؟
ارسال به سراسر کشور
ارسال درون شهری با پیک
آیا ارسال رایگان شامل تمام سفارشات می شود؟
با توجه به سیاست فروش فروشگاه معمولا رایگان می باشد
چگونه می توانم تاریخ تخمینی تحویل را بدست بیاورم؟
با توجه به مکان ، درون شهری از 10 دقیقه تا نیم ساعت و برون شهری از یک روز تا سه روز به صورت تخمینی می باشد
ارسال سفارشات حجیم و سنگین چگونه است؟
سفارشات بالای 20 کیلو و یا حجیم توسط وانت ارسال می شود که هزینه آن در فاکتور اعمال می شود.
اطلاعات پرداخت
میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
با هماهنگی با واحد فروش و تماس تلفنی امکان سفارشات فراهم شده
میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟
خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.
سفارشات و شرایط ارسال
سفارشات پست را چگونه می توانم پیگیری کنم؟
همواره می توانید با دریافت کد پیگیری مرسوله از پشتیبانی و با مراجعه به سایت پست به نشانی itemtracking.post.ir و وارد کردن شماره مرسوله 20 رقمی، سفارش خود را پیگیری نمایید.
امکان ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟
خیر. پس از پرداخت تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی وجود دارد.
هنوز سوالی دارید؟
ما خوشحال خواهیم شد که به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم.